icon-arrow-right

Over ons

Onze medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt en monitoren de meldingen. Het gehele proces van storingsafhandeling wordt administratief vastgelegd en bewaakt, zodat analyse achteraf mogelijk is. Ook de interne performance wordt gemeten.

Thom
Thom Nelissen (Manager VolkerSafeGuard): "Ons team is gespecialiseerd in het coördineren van incidenten. Van A tot Z lossen wij het incident samen voor u op. Wij staan altijd voor u klaar."

Wij staan altijd voor u klaar

Incidenten kunnen per telefoon, via e-mail en automatisch vanuit systemen gemeld worden. Na registratie start de incidentprocedure en worden de incidenten volgens afgesproken reactietijden (SLA's) doorgezet naar de uitvoerende partij. De reactie- en hersteltijden worden volgens contractafspraken bewaakt, bij overschrijding wordt de nodige actie ondernomen. Wij stoppen niet voordat er een  passende oplossing is gevonden.

Altijd iemand aan de lijn

Wilt u uw klanten altijd een allround bereikbaarheid bieden, zonder dat u daar zelf een continue bezetting voor hoeft in te regelen?

VolkerSafeGuard heeft zijn dienstverlening daar volledig voor u op ingericht.

+